• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

zlinkuj i zaindeksuj

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • Bez kategorii
    • Agencja Interaktywna

wynik testu

NO więc wynik nie jest tak jednoznaczny jakby się wydawało. Prawdopodobnie za dwa tygodnie się wyjaśni. Trzeba jednak czasu. Tamten mailing, czyli zwykły odnośnik do strony z poradami na temat email marketingu, miał przelecieć po tamtej stronie wprost do ostatniej. Jakby się zastanowić, to test się udał, bowiem mailing dla opornych nie występuje na stronie docelowej. Czyli gogle przeleciało po tej stronie do poradnika, a stamtąd na tym samym anchorze do strony docelowej. Na poradniku ani ostatniej stronie nie było zestawu słów tworzących ten nachor. Jaki wniosek? pozytywny, ale i niebezpieczny. Gdyby tak rzeczywiście było, to ładujemy na strone pośrednią dużo linków normalnych, a do tej pośredniej dowalimy linka z obraźliwym anchorem. I co? Cały power strony pośredniej wzmocni obraźliwy anchor? ;)))))

Na szczęscie tak nie jest:P

30 lipca 2008   Dodaj komentarz
test   mailing   emailing   agencja interaktywna  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Tybetu | Blogi